Monday 2 January 2012

AhLan WaSahLaN...


Assalammualaikum….
                   


Ok!!!actually  dah  lama   jugak   saya  tak  update  blog  saya  …..sbb   saya   skarang   tengah  bertungkus-lumus  menyiapkan   persiapan  untuk   pergi  ke  sekolah  berasrama  penuh …..belajar   jugak…malam-malam…
Argh!!!penatnya….
                                
                                ( Haha…sempat plk on9... )
Haha….siap  kena   tanya  ibu saya   dulu..nak  bawa  barang  apa…
Haha..hari-hari   cari  barang ….sampai    lenguh   kaki   dibuatnya  ……sebelum  masuk   asrama  ….
Boleh tension  ni…..
                                        
                            ( haha…ishhh  tension nyer....)
risau   betul   barang   yang   belum   dibeli  lagi ….argh…sempat…kot   besok   beli!!jangan    sampai   tension   macam   tadi….susah   nanti   dibuatnya….
Barang   mandi   semuanya   sudah   siap….
Cuma….apa ek?
Hah…Cuma  alat tulis..jer..senang   nak  cari….(kat   pagoh  ada…)

    
                               

                                
                                                      (banyak nyer.....)
                Hah..ini  pon   alat   tulisnya….(beli   kat   soon  siang   jer..haha)
Borang-borang  semuanya  sudah  lengkap   ditanda  tangani....
yeah!!!!
 
(walaupun bukan tanda tangan sebenar ..hehe…~~~)


jap!!!
barang makanan....barang keperluan mandi...semuanya seetle!!
 




erm....sedapnya..

lagi ap erk blom dibeli?
(erm ok...semuanya sudah seetle..)



siap sudaaaah.....(alhamdulillah)
doakan kejayaan saya tau!!!
hehe....^_^




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home